MapleStory Finger Point

torsdag 3 november 2011

Snabb dag som tur är

Alla veckodagar som jag jobbar, så är alltid torsdagar jobbigast. Prövningsboende för väldigt mycket bös folk har jag ett område att ta hand om. Och varje vecka är det något, men idag hittade jag en jävla grejer på vindsvåningen. Det hamnar nog på topp fem iaf. Massa aluminiumfolié, fimpar och aska (fick be min kollega om hjälp för det var för mycket, ville inte gå två gånger upp och ner).

Nu har jag fått tryckt ner mig en kebabrulle i strupen och jag känner mig väldigt seg nu efter den. Så nu 14.55 ska ta ut tvätten och hänga upp svepen. Sen dröjer det inte länge tills det är dags att åka hem. Undra om jag hinner med det snabbare tåget så jag kommer hem ca 20min tidigare.

Ska vila ögonen nu en stund. Hoppas eran dag varit bra.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar