MapleStory Finger Point

onsdag 2 november 2011

Kan man nästan försova sig?

La mig som sagt runt midnatt och sov riktigt gott tills flickvännen väckte mig i smått panik. "Ska du inte till jobbet idag, klockan är ju snart halv sex". Var ju halvt död och svarade yrvaket joo ^^

Drygt tio minuter på mig att borsta gaddarna och ta på mig uniformen. Sen blev det att cykla men ställde cykeln på samma ställe som dem varit på min cykel. Får se om den är stulen sen...

Illamående har pendlat fram och tillbaks nu och jag bryr mig allt mindre om att min kropp är fucked up. Jag tvingar mig iväg till jobbet även om det är jätte jobbigt. Jag får ibland frågor om det inte är jobbigt med att resa med tåg varje dag från och till jobbet. Men att åka ca 8mil varje vardag är inte jobbigt när en väg tar 30min.

Vill äta något men vet inte om jag klarar det när jag mår såhär. Har ju inte ätit någon frukost idag och lunch tiden knappar in. Får se hur det blir.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Om cykeln skulle va stulen så finns det billiga begagnade eller så köp en ny för ca 1000kr.

    Gillar inte att du sover så lite och inte mår bra :/ Värsta som finns! Vill att min Joacim ska må bra <3
    Älskar dig <3

    SvaraRadera