MapleStory Finger Point

tisdag 1 november 2011

Stort ansvar eller förflyttning...

Dagen börja bra utan något mer än ingen mat lust och ont i halsen (öm på en mandel också). Det blev lite god valio vaniljyougyrt och sen blev det att cykla iväg.

Somna på tåget och kom till jobbet där jag fick höra något som gjorde mig orolig som bara den. Om min arbetskollega blir sjuk ska jag kunna ta området själv och jag känner att det är ett väldigt stort ansvar och då blir det genast tidspress på att städa i området. Det är något jag inte skulle klara av och då har jag ett annat alternativ som är minst lika roligt.

Att förflytta mig till ett annat område där det inte är det ansvaret och nytt folk man ska lära känna. Ny arbetsplats och säkert något galet med någon man inte går ihop med. Jag har under tiden som gått nu redan varit på fyra ställen om inte mer och jag klara inte av att flyttas runt för jag stressar upp mig och klarar inte av att jobba för kroppen ballar ur.

Vet inte hur dagen blir men så som det känns nu hade jag velat sova bort dagen. Yr, illamående och kass i magen har blivit en vana för mig och jag hatar detta. Too much info men what ever, det vänder någongång får vi hoppas...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar