MapleStory Finger Point

tisdag 14 februari 2012

Denna dagen är verkligen ingen hit. Jag gick och la mig igår innan klockan blev åtta och låg i sängen tills klockan fem på morgonen idag. Jag blev dock väckt av min sambo med frukost på sängen och hon hade format brödet till ett hjärta :) hon är världsbäst <3 själv sa jag igårkväll innan jag somna att hon skulle få en överraskning, men det blir när jag kommer hem igen som det blir av. Hon är nyfiken och det är jätte skoj för min del.

Jag rev ner en massa mediciner i handfatet när jag skulle ta en huvudvärks tablett för jag frös så jag skaka. Kunde inte ens hålla stilla handen för att läsa om det var ett paket alvedon jag hade framför mig. Jag har blivit borta mycket nu den senaste tiden och det är trist för jag kan inte sköta mitt jobb ordentligt som jag vill. Funderar på om jag kanske har en infektion i kroppen och behöver pensilin eller något. Men vill helst inte ta det för man blir mer mottaglig mot andra sjukdomar då. Får hoppas det försvinner snart iaf och att dem två sista alvedon gör så det blir bra igen (tagit två än sålänge av fyra stycken).

Ska snart börja jobba snart igen och det lockar inte att ta alla frysar och kylar idag. Ska se om jag kan ändra eller så =/
Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

  1. Att du känner så kan det inte sitta lite psykiskt också som resulterar i fysiska besvär? Tänker på jobbet och så :/ bara en tanke...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joacim FixarJocke Söderberg14 februari 2012 kl. 17:27

      Känner att kroppen inte fixar det hårda arbetet jag gör. Det är väldigt många rörelser som absolut inte är ergonomiskt och Caroline får knäcka min rygg när jag ligger på golvet för att det ska kännas bättre. Jag känner inte att nått är till besvär just nu, men det har varit rätt jobbigt den sista tiden. Sjuk rätt ofta och det är inte så konstigt när jag nu kommer i kontakt med andra bakterier som en chef på livsmedelsbutiken jag jobbar på. Men det kommer kännas skönt att få gå ner i % så man kan försöka satsa 100 på det istället för att kämpa en hel vecka ut, som jag inte känner att jag klarar av. Aldrig haft riktigt 100% innan, visst är jag anställd som det på Samhall, men man jobbar inte 100% man jobbar kanske 40-50% (så det är ganska ovant att köra såhär hårt som jag inte är van vid).

      Radera