MapleStory Finger Point

måndag 13 februari 2012

Videoklipp och om ändringarna

Filmklipp då vi var ute och kasta ut gammalt bröd, änderna slogs om bytet.
Blev lite skojigt i slutet när jag tyckte Caroline skulle slänga ut en massa bröd i gå/cykelvägen.
Men då fanns det typ inget kvar, men det här med videokamera är verkligen jätte kul! Bra köp!

Idag har jag pratat med en på jobbet om att gå ner i procent nu när anställningen blir av.
Så istället för 100% kanske jag tar 80% istället, så samma tider men en mer ledig dag.
Det innebär att jag förhoppningsvis kommer trivas med hur jag har det och mer tid hemma
med flickvännen (då det ibland känns som tiden inte räcker till med helgerna). Allt löser sig!
Ah glömde säga att från första början ville dem inte dem ha någon där som städar på heltid,
så jag tror det dem gärna vill att jag går ner till 80% för att minska deras kostnader också.

Jag har förresten ett till klipp att ladda upp på min YouTube kanal då vi är inne på ICA Maxi.
Men det får bli en annan gång eller senare idag, för nu ska vi snart äta god mat som Caroline
har lagat och jag ska ta fram filmen “Hello Schoolgirl” som vi såg lite på igår men avslutade vårt
filmtittande för att hon behövde sova för att orka med sitt jobb. Så nu kommer vi se klart den iaf.

Har inte så stor koll på hur många besökare jag har men det hade varit kul att veta på ett ungefär
hur många man har. Litar inte helt och hållet på statistik funktionen när man är inloggad på blogspot.
Jaja nu blir det film time!

1 kommentar:

  1. Man ska aldrig lite på statistiken som bloggarna ger! Min går så mycket upp och ner att jag inte ens kan säga på ett ungefär hur många läsare jag har :P

    SvaraRadera