MapleStory Finger Point

tisdag 7 februari 2012

Frågetecken

Jag gick och la mig två timmar tidigare igår för att hålla Caroline sällskap (annars brukar hon vakna då jag går och lägger mig). Jag sov som en kung men Caroline fick inte det :P Först hade jag snarkat massor (skyller på att jag är halvt förkyld) och sedan hade Caroline somnat om, så dem ringde och fråga om hon var på g. Som tur var hade hon massa med tid sedan ville hon vara snäll och köra mig till stationen även om hon var dödstrött och frös massor.

Jag känner mig lite konstig idag och har ingen kraft i kroppen. Orkar nästan inte ens mobilblogga som jag gör nu. Det tråkigaste är att jag har det allra jobbigaste kvar att göra här på jobbet att göra idag som tar på krafterna. Putsa och torka varje kyl och fönsterruta + speglar.

Hon som har mig som sin "fadder" här på jobbet undra om jag skulle vilja jobba här sen när praktiken tar slut. Och hon trodde jag har tvekat men det enda jag har sagt är att jag inte vet hur länge jag känner för att bara städa även om jag får göra andra saker också. Men det är ju efter min städning är klar för dagen såklart. Det är svårt att veta vad man vill jobba med, men ni förstår nog vad jag menar med att ha ett städjobb. Har ju haft detta städjobbet sedan slutet av maj förra året och längre blir det nu när jag får min anställning utanför Samhall AB. Min rast tar slut om ca 9min, så jag göra njuta av att bara blunda under den tiden tror jag.
Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar