MapleStory Finger Point

onsdag 8 februari 2012

Tempo - Testar ny choklad



Rast 2 av 2 blev att jag testa denna. Rätt god fast choklad är ju inte riktigt min grej, fast ändå kul att testa något nytt ^^

Hela dagen har gått till att längta hem och små irriterad av att man bör inte komma till sin arbetsplats sjuk. Jag starta min dag med en huvudvärkstablett så idag är man lite tjurig tror jag. Dock släpper den känslan då man snart slutar och man räknar ner tills det är dags för hemgång! Och för mig är det 3 timmar kvar tråkigt nog men det går nog snabbt (kanske).

Igår när jag kom hem fixa jag i ordning hemmagjord pizza och den blev god som vanligt med det jag hade på. Senap, Kavijar, gurka, kebabkött, lök och skagenröra typ, men Caroline hjälpte till på ett hörn också. Idag tror jag det blir Carolines special, pasta med köttfärssss-ås!!!! ;)
Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar