MapleStory Finger Point

torsdag 9 februari 2012

Nedräkningen

Idag är det torsdag och jag längtar som fan efter helgen. Både för ledighet och lite Ullared gekås med sambon och min mamma. Det är riktigt kämpigt att städa i åtta timmar varje vardag men jag har iaf ett arbete, där mina kollegor är snälla och trevliga. Trodde förresten att det skulle kännas konstigt att vara den enda killen som jobbar där förutom chefen som är där ibland bara och en som jobbar extra när det behövs.

Jag har sovit dåligt och det kändes stressat och virrigt när jag vakna till. Tror att jag drömde en jävla massa eller något. Men jag vakna ur min sovkoma med en dusch (inte ensam). Sen blev det att kolla ansiktsboken och göra sig i ordning.

Förresten skrev jag om en måltid då jag hade väldigt konstiga grejer på min pizza. Men mindre än hälften stämde och jag skrev bara så för att se om någon våga kommentera. Men det blev inga kommentarer och så har det varit nu ett tag men det gör ju inget. Bloggar ju inte för att synas, jag gillar ju att skriva av mig, som nu t.ex.
Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar