MapleStory Finger Point

tisdag 13 mars 2012

Säger en sak men menar något annat

Igår gick jag en halvtimma tidigare för jag inte tog ut min rast och det var okej som alla 3-4 gångerna innan. Men idag när jag fråga om jag kunde strunta i min rast och gå tidigare fick jag höra tvärtemot från igår.

Citerar
"Bara du säger till i tid, så är det inga problem. Så vi inte undrar vart du tagit vägen om du gått tidigare"
Helt förståeligt och inga problem från min sida. Men idag så passar det inte längre :S

Citerar
"Jag gillar inte att du går tidigare och jag tycker inte det är någon bra idé att du sätter det i någon rytm att du går tidigare för man behöver sina raster för att må bra".

Kan förstå det hon säger men det blir lite konstigt om hon säger en sak och nästa dag är det inte acceptabelt. Så jag sa, ne men då vet jag att det inte är något alternativ längre. Och medan hon förklara det så blev jag lite full i skratt som ni förstår ^^

Sedan har vi min chef på samhall som sa att hon skickat in min sjukskrivning till försäkringskassan. Och när jag säger att dem inte har fått in den och att det är hon som min arbetsledare som ska sköta den biten med att skicka in. Då säger hon att hon inte har gjort det men att hon ska göra det.. snart..

Förstår inte varför människor säger en sak och menar något annat. Jag följer strömmen och är passiv till alla konstigheter, min vardag som sagt ^^

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar