MapleStory Finger Point

fredag 8 juni 2012

Helgen är kommen!

Det är fredag och jag slutar jobbet om några timmar (tråkigt nog). Ska försöka njuta så mycket som möjligt denna helgen för denna jobbveckan har varit riktigt hård/tuff. Förstår personer som inte klarar av att jobba i butik pga all stress och att man måste vara jätte flexibel med att byta arbetsuppgift helt och kanske återgå till vad du gjorde innan.

Kan ge exempel på hur det har varit dem sista två timmarna ungefär. Först skulle jag fixa mina standard uppgifter som är att sopa (det fick jag klarat) och moppa, men att skura golvet blev inte ens halva butiken. Och nu kommer första avvikelsen, dricka ska upp på hyllorna (okej med mig även om jag hade velat göra klart min uppgift först). Andra avvikelsen blev att gå in i mejerikylen och fixa i ordning med grejer som hade kommit (drickuppgiften var jag inte klar med ännu). Gjorde så gott jag kunde men det var inte mycket jag hade koll på när det gäller kylarna. Tredje avvikelser blev det sedan när jag skulle baka mini baguetter då tre gamla damer stod i högsta hugg med påsar och händerna för att få sin del av kakan ^^

Jag är helt slut i benen och jag är nervös över måndagen. Antizimex kommer och ska kolla runt och det första jag ska göra på morgonen är att göra i ordning extra noga i grillrummet *suck*

Ska jobba vidare nu, rasten är slut...
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar