MapleStory Finger Point

onsdag 26 november 2014

Arbetsprövning – Version 14.11.26

Tidigare idag skrev jag min långa väg till att få min rygg undersökt och
att idag var det dags för möte om kommande arbetsprövning. Och nu är det dags!

På måndag börjar jag klockan 7 men framöver blir det 6-8 som jag kommer jobba
med någon tjej i min ålder. Det blir lokalvårdare som jag nämnde tidigare och som
jag haft tidigare men ibörjan blir det att se vad jag klarar av och testa gränserna lite.
Jag kommer inte ersätta någon personal utan jag kommer testa på lite och efter en
månad så kanske vi ökar på timmarna (hoppas på det). Jag har varit helt slut idag
pga för lite sömn, kunde inte riktigt somna igår för jag visste vad som skulle hända
och bli sagt på mötet. Så dem var lite förvånade över att jag var så positiv till att
börja jobba för det är ingen där på Samhall, men jag har ju längtat efter detta.
När jag sa att jag har längtat efter att få in rutiner, komma in i samhället igen
med att arbeta och skaffa lite mer pengar i slutändan av månaden och deras
reaktion var jätte positiv. Så jag vet ju inte nu hur det kommer vara framöver
men just nu har jag fått en plats att testa på och blir det för jobbigt har jag
ett nummer att ringa och berätta vad som är galet osv. Allt är ordnat och
detta är en test först på 3 månader som jag kommer arbetsträna och
förhoppningsvis öka mina timmar sakta så jag inte pushar mig för hårt.
Dem på rehab sa att jag har väldigt höga krav och det kanske jag har,
men jag tycker det är löjligt med 2 timmar till att börja med.
Men med dessa arbetsuppgifter så är det slitigt men jag ska iaf
försöka och testa på lite titt som tätt och göra så gott jag kan
för att hjälpa till och känna efter hur allt går för mig.

Är som sagt as trött och ska tvinga mig ut med Max nu.
Han verkar inte vilja gå ut ännu för han gick och la sig men han
måste allt ut innan jag lägger mig för att sova. För det blir ingen
utgång för honom förrän Caroline kommer hem från jobbet.
Natti natti Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar