MapleStory Finger Point

måndag 1 december 2014

Back to work – Version 14.12.01

Back-to-work-image
Nu är det dags!
Om ungefär 30 minuter ska jag åka iväg till kontoret dem har i Alingsås för att sedan bli
utkörd till arbetsplatsen där jag ska börja jobba. Det är såklart lite nervöst att få börja igen
efter så lång tid. Men jag ska ta dagarna som dem kommer och inte tänka för mycket.

Igår sov jag bort hela dagen och det behövdes nog, hade ont i ryggen och intresset för att
vara uppe och hitta på något fanns inte riktigt. Att gå och lägga sig lite tidigare och sova hela
dagen var skit skönt, sen var jag uppe lite på kvällen för att sen sova igen (la mig vid 1-2 tiden).
Nu blir det idag 7-9 och hädanefter blir det 6-8 och jag kommer troligtvis köpa ett månadskort
idag eller imorgon, får se hur det blir. Hoppas det inte blir så dyrt för jag får varken mer eller
mindre pengar nu när jag återgår till att arbetspröva. Men hon på försäkringskassan sa att
hon “kanske” kunde hjälpa till med halva kostnaden så får se om hon är snäll eller inte.
Ska få hem ett papper där jag fyller i lite smått grejer sen skickar in så ska det bli
ordnat, men det blir la krångel som vanligt med deras blanketter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar