MapleStory Finger Point

torsdag 22 januari 2015

MapleStory2 Guild SweArmy - Version 15.01.22

SweArmy startades av mig (Mjou) 2006 och snart kommer vi starta upp våran klan igen.
Dock blir det i MapleStory2 som vi alla väntar på, först var jag väldigt anti men har landat lite
i det och känner att det kommer nog bli kul. Det finns många saker i spelet som jag tycker är
riktigt bra, så som att achivements har faktiskt någon betydelse mer än “show-off” att man gjort
saker i spelet. Man får in-game saker om man låser upp vissa achivements och att housing i MS2
kan ge dig stats, så man bör lägga lite tid på det om man vill bli bra så som det ser ut nu.
Max leveln i skrivande stund är level 35 i Closed Beta i Korea och det ryktas att bli en
release i NA 2015 men Nexon har inte gett ut något datum. Min gissning är 2016.

Jag har fortfarande kontakt med en del spelare och hoppas på att folk från SweArmy tiden
hittar tillbaks till oss innan vi sätter igång. Vi kommer gå lite mer hardcore när det gäller vissa
saker i spelet som achivements och jag har tänkt att göra en modell med våran logga på en
svart hoodie , men vi får se hur det blir. Jag har stora förväntningar på spelet och kommer gå
hårt in i spelet när det väl kommer ut. Musiken i spelet är helt magiskt bra då dem gamla låtarna
blivit omgjorda, så du får fortfarande MS1 känslan.

Hoppas vi ses i MS2!
//Ledaren Mjou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar