MapleStory Finger Point

onsdag 27 januari 2016

Lite roliga saker – Version 16.01.27

Visste ni att jag har blivit anklagad för ett par år sedan att ha hackat våran stora
bloggare och numera YouTuber Alexandra Nilsson aka Kissie? Jag tittade tillbaks
i min blogg och hittade lite kort så jag gick ut på nätet och hitta lite grejer som har
med mig att göra. Förr i tiden gillade jag henne inte men hon är så förändrad och
blivit mogen och är en bättre människa för övrigt och tycker inget annat annat än
gott om henne. Men ni ska få se korten jag hittade på nätet som gjorde mig känd
i ungefär 1 vecka och fick en massa läsare för att min fd hade kommit åt hennes
konto (låg ute på flashback och han tog över kontot snabbt och skrev en massa
på hennes twitter för att hjälpa mig). Dock var detta inget jag bad om men var
ju snällt även om jag blev anklagad för att ha hackat henne.

Lägger in en massa bilder från nätet nudå:







Så som ni förstår blev det en del anklagelser mot mig när jag inte hade gjort något.
Men som sagt, jag vet inte hur man hackar någon och detta var en fd kompis som
hade skrivit dem texterna på hennes twitter för att hjälpa mig (utan min vetskap).

Men något annat roligt som inte har med detta att göra är att jag älskar att skrämmas.
Iallafall om reaktionen är bra och nu i helgen (tror det var lördag natt) så när jag och
Emma skulle gå och lägga oss, så fråga hon om hon skulle hämta lite vatten till oss
och jag sa ah gärna eller nått liknande. Så när hon stod och fixa vatten och spolade
så smög jag in i hennes vardagsrum där det var nersläckt och luta mig in i hörnet av
rummet. Hon gick förbi och jag trodde jag mötte hennes blick men hon såg mig aldrig!
Hon blev lite halv skraj och tänkte vafan gömmer han sig, en kort sekund gick tankarna
"Har han ens varit här för han kan inte ha gömt sig någon annanstans!?".

Hon gillar inte att bli skrämd så hon hoppade upp snabbt i sängen för hon trodde jag
kanske hade lagt mig under sängen för att skrämma henne. Så när hon bad mig komma
fram så skratta jag bara och visade henne vart jag stod. Så himla kul att busa lite och
Emma kan helt random bara skicka iväg meddelanden "SAKNAR DIG!" eller som nu
innan hon skulle lägga sig "Så kär i dig". Snart helg igen så man får träffas och mysa!
Nä nu har jag skrivit om 2 olika saker som var rätt roliga, hoppas ni hade en trevlig
läsning men nu är det nog dags att gå och lägga sig för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar