MapleStory Finger Point

söndag 25 juli 2010

Bilder ifrån igår.

När jag har bloggat tidigare har jag alltid fått höra att jag skriver
väldigt bra och uttrycker mig i skriftlig form väldigt bra.
Det värmer extremt mycket eftersom jag haft stora
problem  med att stava och få till meningarna rätt.

Sitter och lyssnar på härliga låtar. Men texterna relaterar bara till saker som hänt.
Så det är väll mindre roligt, men utan musik blir så mycket svårare. Eller vad säger ni?

 P1020946P1020947   P1020950

P1020949

Igår kväll gick jag som sagt iväg till Skatås och gick en promenad med min bror.
När vi kom fram till skylten så sa Victor “Vilken ska vi gå nudå?”
Jag sa med engång “Vi tar den längsta för annars är vi hemma med engång”.
Sen började vi gå och när man kom hem och satte sig vid datorn igen och fick
vilat benen, kändes det riktigt bra. Dagen hade inte gått till spillo och man fick
gjort något nyttigt. Och apropå något som måste göras är dammsugning.
Jag måste få gjort det idag, men jag sitter fortfarande med täcket runt om mig haha.
Så jävla seg idag, vaknade runt halv tre idag tror jag på eftermiddagen.

Blev lite för sent inatt innan jag gick och la mig, och jävlar va John (blund) tog mig
hårt, för jag har inte sovit såhär bra på riktigt länge. Men detta blir nog en bra vecka.
Ny energi för en arbetande vecka på Clas Ohlson.

Skulle ju förresten ta ett snack med chefen angående mobbingen som försiggår.
Inte emot mig, men det pratas en hel del då inte en viss person är där vissa dagar.
Lite dålig stil även om jag förstår varför dem pratar om den personen.
Tråkigt bara att det ska gå till sådär, är ju anti emot sånt.

Jaja skriver kanske mer sen, måste faktiskt ta och städa lite i lägenheten.
Och sedan kanske även ta och göra i ordning i mitt rum som är lite kaos.
Hej så länge och hoppas ni fortsätter att trivas med mina inlägg.
Vet ju som sagt sedan igårkväll att jag har trogna läsare :)

boka

3 kommentarer:

  1. om du läser rubriken ser du att det är tofflor;)

    SvaraRadera
  2. svart är grejen. men självklart gillar jag färg också :P

    SvaraRadera
  3. sv: jo den staden är underbar :)

    hur mår du idag då?

    SvaraRadera