MapleStory Finger Point

söndag 25 juli 2010

Tårar som smakar salt..

Fått höra en riktigt tråkig upplevelse som en tjej haft genom hennes senaste år.
Fick fällt tårar och jag tänkte med engång på dem vänner som råkat ut för samma
sak och till och med nyheterna på kanal 4 fick mig att börja lipa. Jag är väll extra
känslig just idag eller något. Sedan har jag tänkt en hel del på Matilda och det
känns lite tråkigt men är ändå lite förvirrad.

Som jag pratade med min mamma tidigare ikväll efter hon kom hem från jobbet.
För att det ska bli jag och henne så måste det nästan klicka mellan mig och
henne på riktigt och att det är jag och hon. Men tiden är knappt för att hinna
få den tiden med varandra. För åker hon upp till Stockholm igen så blir det
hur svårt som helst att försöka få till det då. Eftersom man skulle inte t.ex
kunna sova över hos varandra eftersom vi fortfarande skulle vara på g.

Så att åka upp till Stockholm för att umgås och få spendera mer tid
med varandra hade inte funkat eftersom varken pengarna för en dags
resa sådär finns i min värld. Asså visst hade jag kunnat åka dit, men
för att få valuta för pengarna och veta att tiden där kommer bli lyckad
så måste man ju nästan få flera dagar på att umgås med varandra.P1020932

Vet inte om ni läsare hänger med i min sitts på hur jag tänker.
Men det känns som att det blir svårt att få till det dem sista dagarna
som Matilda har kvar nere i Göteborg. Och därmed kanske det inte
går att lösa. Känner ju också en känsla utav ett minskat intresse
från hennes del där jag kanske gjorde bort mig sist.
Så det kanske är mitt fel men shit happends.

Fick tidigare ett sms från Matilda “Varför tror du inte att det kan
bli något mellan oss två?”. Och jag skrev som jag kände, det känns
som intresset har sjunkit. För hade jag tyckt om någon och att jag
ville att det skulle bli något mellan mig och den personen jag träffar
hade jag velat bestämma ny träff redan innan första är avslutad.
Eftersom jag gillar den personen jag fått kontakt med.

Jag tänker hela tiden att hon är här nere för att få träffa sin släkt
och inte huvudsakligen med mig. Så jag har väntat på att få hennes
lediga dagar iaf, och det blev bestämt igår tror jag det var.
Att imorgon skulle vi träffas, så vi får se om det blir av.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar