MapleStory Finger Point

söndag 25 juli 2010

Strax 1k besökare :)

besokare

Ville bara säga att jag snart når jag tusen besökare och mina unika besökare är ganska höga.
Så det är ju bra det, för då vet jag att det ständigt är samma som är inne och läser.
Ska strax sova tror jag, fast egentligen har jag ju inget att passa imorgon.
En sysslolös dag tråkigt nog. Är det någon som vill hitta på något.
Så kommentera gärna eller hör av er till mig, var inte blyga.
Du kan bara få ett ja eller nej :P

Mätaren visar tecken på att när man blev singel kom toppen på besökare.
Många som var nyfikna verkar det som. Men det hade jag också varit om någon
jag kände gick ifrån ett lång varit förhållande. Jaja godnatt på er alla.
Hoppas John (blund) tar er hårt i natt.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar