MapleStory Finger Point

måndag 26 juli 2010

Pratstund med mamma? Praktik? Matilda?

Det blev inte många simmars sömn inatt. Men det får duga, hoppas på att dagen på praktiken går snabbt.
Min mage krånglar lite, så jag hoppas det löser sig ändå. Den brukar ju vilja ställa till det ibland, speciellt när
jag stressar på morgonen. Och nu har jag ungefär 50 minuter på mig att ta på mig, fixa håret och borsta tänderna.
Lite tight med tid känns det som, eftersom min bror är i duschen också och tar upp några moment som jag måste
vänta med en liten stund. Men jag kan ju sätta fart med lite kläder nu iaf.

Urk!
Jag orkar inte med denna dagen. Vill gärna vara ledig idag, men ser framemot att chefen kom tillbaks.
Dock blir det något mer tempo när hon är där och idag kanske det är lite fel med min mage.
Vill inte ringa mig sjuk pga av att magen ska krångla, gjort så sedan jag gick ut med min bror
på den där långa promenaden på två mil.

Igår när jag satt och snacka med mamma om lite allt möjligt.
Bland annat självmord som kom upp i samtalsämnet efter ha chattat med en tjej som gjort likadant.
Därför kom ett sånt inlägg om självmord, så jag har inga planer på att begå något mer sånt försök.
Har ju som sagt lovat Caroline. Men även samtals ämnet Matilda kom upp, så vi satt och prata
om henne en bra stund. Min mamma förstår att jag gillar henne väldigt mycket och det är kul
att även min mamma tycker att hon är en tjej i bästa klass, för hon verkar så framåt och
så positiv som hon sagt vid några tillfällen. Det jag gillar också är att hon har lite mer
kontroll i allmänhet men inte till någon överdrift. Men ah nu är det som det är.

Inget nytt ifrån iaf Matilda heller efter jag skickade att jag tror att intresset för mig i hennes ögon har sjunkit.
Eller jo jag skickade även ett godnatt sms inatt där jag skrev att jag hoppas hon sover gott osv.
Men hoppas på att få något meddelande idag iaf.

Nu måste jag börja sätta igång för nu har jag något mindre tid efter ha skrivit detta inlägg.
Men jag kommer alltid i tid, så det ska inte bli något problem även om jag stannat för att få skrivit
ännu ett inlägg. Vad tycker ni förresten om min blogg? Kommentera gärna och berätta lite.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar