MapleStory Finger Point

lördag 18 september 2010

Gäsp

karate kid

Vaknade för ett par timmar sedan (strax innan 5).
Jag la mig tidigt igår för jag var helt död efter min dag på Clas Ohlson.
Jag och min bror såg på filmen “the Karate Kid” och den var faktiskt bättre
än vad jag väntat mig. En film jag gärna kan se fler gånger. vi såg även ett par
avsnitt av serien Naruto, men efter ett par avsnitt så blev jag så trött att jag
somnade. Så min bror gick in till sig och jag däcka.

Och nu är man vaken och är rätt så pigg, sms:ar lite med Elina som är på väg hem nu. Kul att hon har haft det roligt med gänget. Hon har även fått lite pussar från Jeanette och Ullrika hörde jag och att det finns en video till mig inom kort. Så det ska bli kul att få videon.

Ska nog se denna filmen nu, fan va man har längtat :D
toy-story-3_100488603

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar