MapleStory Finger Point

måndag 20 september 2010

Min dag i korthet

DSC04302

Bilden är från första gången jag åker moppe i mitt liv, var rätt skoj faktiskt.
Jaja nu ska jag skriva om dagen istället! Min dag på Clas har varit rätt snabb fast jag fick ont
i benen när jag stod i kassan i ca 2½ timma. Men då jag stod i kassan hände det en ganska rolig sak.
Jag skulle få betalt för en högtalare till en Ipod eller om den Iphone, men hon kom snabbt tillbaks
med sina tjejkompisar och sa att högtalaren hade dålig kvalité på ljudet. Så det blev en retur på
den och när hon skulle få skriva under så sa hon sedan “Ah du har ju mitt namn där, så du kan ju
lägga till mig på Facebook” sedan så log hon och gick iväg.

Riktigt kul när man får uppmärksamhet bara sådär eller vad man nu kan säga att det var.
Lite generad blev man allt hihi. Sedan efter jag hade slutat så åkte jag till försäkringskassan
och sedan efter det lämna jag in ett papper på SDN som var tvunget att göras innan klockan 3.
Sen var det ungefär 1½ timma kvar tills jag skulle träffa mitt ex Caroline så jag gick hem en
stund och kolla mina hemsidor och lyssna på musik.

Det var kul att få träffa henne igen och det kändes inte alls konstigt på något sätt.
Tänkte imorse på hur det skulle kännas men det gick skit bra idag. Så det blev att vi prata
lite om en aktuell händelse som hände henne, tyckte lite synd om henne :P
Sedan prata vi kort om att jag skulle flytta osv.

Och nu är jag äntligen hemma och det är hur härligt som helst att få sitta ner nu.
Nu strax ska jag se på Naruto och kanske även lite utav den nya serien jag och
min bror har börjat kolla på. Den heter Tengen Toppa Gurren Lagann och
är på 27 avsnitt så det är ju något mildare än vad Bleach eller Naruto.
Apropå Naruto så är jag äntligen på Shippuuden delen så nu äntligen
slipper man alla fillers. Jaja ska mumsa i mig pringles som
min bror köpte till mig , ännu en gång då han är alldeles
för snäll emot mig. Tjo sålänge och kommentera gärna!
Eller ställ frågor till vänster i fältet.

Elina hälsar så gott (pratar med henne i telefon).

2 kommentarer:

  1. haha ja människor man träffar på överraskar en verkligen :)

    Och vill även hälsa tillbaka till Elina :) men jag ser nu redan att hon hunnit kommentera före mig att man ska göra det. Haha

    men tänkte göra det redan från början så ;D

    ha de gött!

    SvaraRadera