MapleStory Finger Point

måndag 20 september 2010

Skriver av mig lite bara.

Tur har jag nästan aldrig haft med mig i livet.
Alltid har det slagit tillbaks riktigt hårt på alla plan, men visst har jag haft stunder
som är värd att minnas. Vänner som stöttat och fått mig att ändra mina tankegångar
om varför man ska leva osv. Nu låter jag väldigt emo men tidigare har man haft
sådana tankar. Varför jag nu pratar om hårda hinder i livet så har jag precis
haft en bra chatt stund med flickvännen där känslor och tankar haft sig
ett spel och det är viktigt att prata om saker. Annars hamnar ens förhållande
inte alls på den plats och nivå som jag gärna vill att den ska vara på.

DSC02219

Höll mig stark och klarade av vårat chattande tills jag fick se en mening.
Tårkanalerna brast och klump i halsen kom med engång. Jag ska lösa dehär och
jag hoppas att jag kan lösa det ganska så fort. För det var riktigt sorligt att få
läsa att du känner så. Älskar dig och finns i alla lägen, längtar tills vi flyttar tillsammans.

Och för er som nu blev helt nyfikna på vad det är vi har pratat om så är det inget ni
behöver veta. Ville bara få skrivit av mig lite, allt är bra och inget hastigt eller nytt har
uppkommit. Så allt går som planerat, målet är att flytta i slutet av oktober så jag räknar
som sagt ner mina dagar. Nu ska jag prata med Elina på telefon och sedan sova.
Hoppas eran dag har varit bra för det har min. Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med massa och längtar som fan<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, allting för något gott med sig. Även om det inte alltid är de mest positiva grejerna man går igenom. Men det är en del av oss och formar och utvecklar oss på ett sätt som man inte väntat sig...

    Men skönt att det inte var något på tok!

    Jo min dag var bra, började ju jobba igår. ersätter ju en anställd på stället jag var på i somras då den andre skulle på semester. Om än det skedde lite komiska missöden så funkade det bra. men gick ännu bättre idag! :)
    Så har 3 dagar kvar jag ska ta mig igenom innan helgen. men det ska nog gå :)

    SvaraRadera