MapleStory Finger Point

torsdag 21 oktober 2010

Kan inte prata längre !

Innan jag börjar spela FallOut – New Vegas som har sin utsläpps datum imorgon.
Så såg jag denna videon för ett par minuter sedan, var bara tvungen att lägga upp den.
Klicka gärna så ni kommer vidare till YouTube och ändra upplösningen till 1080p.
Jag tänkte med engång på hur snabbt utvecklingen har gått och att allt bara
kommer stegra fram eftersom det finns mycket pengar att hämta i dagens
nya teknik som alla skaffar. Spelet Doom, kommer ni ihåg det?
Fy i helvete va pixligt och man sköt bara rakt fram.
Se idag ett antal år senare, smack vi har detta.

 

Jag pratade som sagt i lite över 4 timmar inatt och undersamtalet kändes det som jag
blödde ifrån halsen. Jag prata och prata och prata, även om min röst var skör som bara den.
Shit happends som min gudmor skrev på facebook ^^ Jag är sällan sjuk så jag får väll tåla
lite med att inte kunna prata. Ett tips jag fick ifrån henne var inte att viska för det är inte
riktigt bra. Så antingen prata så gott jag kan, eller var tyst. Så jag väljer nog att vara tyst.
För jag har jätte svårt att få fram ord, mamma hörde tex inte ens när jag fråga vad är
bra att dricka eller äta nu när min hals är åt helvete.

Denna dagen kommer bli tråkig för att jag inte kan snacka i Skype.
För Skype är faktiskt en livsstil man kan leva i, haha fyfan va sjukt om det var så.
Nä men dehär med att prata i telefon är ju inte min grej som ni väldigt många av er vet.
Och jag får inte samma känslor då jag pratar över internet, för jag håller inte telefonen
vid örat och tänker på minnen då jag avslutade kontakten med min pappa över telefon.
Så för er som vet att jag inte är så duktig på att ringa och inte visste anledningen så är
det för att jag inte tycker om att prata i telefon, visst kan jag men det är lite jobbigt
ibland, vissa dagar mer vissa dagar mindre. Men life is shit men man får göra sitt bästa
utav att få det så bra som möjligt de dagar man lever för sen är det slut.

Ska börja spela nu för och se om även detta Fallout spelet är en höjdare som de tidigare
spelen. Funderat många gånger på om de gamla Fallout spelen funkar till Windows 7 hmm.
Får kolla upp det, isf blir det att spela Fallout 1 och 2 :) Så jävla härliga spel.

Har ni missat att läsa mitt längsta inlägg så finns det här under.
Killsnacket som antagligen många tjejer skulle vilja veta vad vi pratar om.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Drick massa te eller vatten och ät frukt tex. apelsin :P ???

    SvaraRadera