MapleStory Finger Point

torsdag 21 oktober 2010

Tårar som som smakar salt…

Tårar fälls... Och jag fick precis höra att det inte är speciellt bra med min morfar.
Alltså värre än vad jag trodde sedan tidigare. Min mamma har inte kunnat sova inatt
och hon har gråtit över allt detta, och nu är det min tur.

Caroline från Skype sa precis en sak som stämde in väldigt bra men jag vill inte ens tänka så.
För vem vet hur detta slutar, jag hoppas på det bästa. Det som känns bra är att jag har pratat
med min morfar innan, om han är nöjd med sitt liv. Och han är super nöjd för han har fått gjort
så otroligt mycket i sitt liv. Rest utomlands lite överallt, varit artist och haft spelningar, har
underbara barn och barnbarn, fått gjort det mesta i livet som man bör göra innan det är försent.
Att jag vet det betyder massor, för då vet jag att han är nöjd med allt.

Min mamma hade fått pratat med honom och han var rädd. Det gjorde så tårarna kom efter en.
Jag försöker att hålla mig stark, men jag vet att min morfar är stark för att även klara detta.
Och få stanna kvar ett tag till och glädja oss med att han finns i vårt liv.
Min hals är sedan innan redan förstörd och nu kommer klumpen i halsen.

Tårar som smakar salt…

2 kommentarer:

  1. "Caroline från Skype sa precis en sak som stämde in väldigt bra men jag vill inte ens tänka så."

    anledningen till att ja sa så var att min mormor dog för as länge sen innan ja ens föddes och alla bara tjatar om hur bra hon var och så. så där e nog ett till exempel om det vi pratade om.

    SvaraRadera
  2. Ledsen för din skull vännen =( Vet inte vad jag ska säga. Men Tänker på dig <3

    SvaraRadera