MapleStory Finger Point

fredag 22 oktober 2010

Kort litet inlägg :)

qwe
MessengerVisst är min mamma smart? Hon ville visa klippet för Michael och han har mig på
MSN så hade han loggat in så hade jag kunnat länka den direkt istället. Men istället
fick jag skriva namnet på klippet på mobilen istället haha. Undra om de hitta den.

TänkerJag har fått spelat det nya spelet Fallout: New Vegas som släpps imorgon.
Fått spelat ett par timmar nu och det är mycket svårare än det tidigare spelet (Fallout 3).
Så jag hade inte orken till att fortsätta spela och tänkte att det kanske finns nån rolig på
MSN och visst fanns det det.

LedsenApropå något något negativt så väger jag väldigt lite nu igen, men vi skyller på att jag är
sjuk och inte ätit så mycket den sista tiden. Men jag brukar ligga på mellan 63-65kg och
nu låg jag på 60.3 så nästan under 60 och det är verkligen en känsla utav att det är kris.
Men det är alltid så att jag pendlar mellan 60-65 sen kommer jag ingen annan vart.
Det kommer dock ändras då jag går upp i ålder , så jag får vänta lite till bara.

Tummen nedOm någon kan ge min röst tillbaks så hade det varit väldigt snällt för jag saknar att
få prata igen. Känner mig helt cp att inte kan säga nått och jag blir snart galen.
För jag gillar att prata, gimmie my voice back you fack!

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om jag skulle kunna ge dig din röst tillbaka, men hade jag kunnat så hade jag lånat ut min tills din är bättre.

    SvaraRadera