MapleStory Finger Point

fredag 22 oktober 2010

Godnatt eller godmorgon?

Natten har varit rätt bra även om jag inte har kunnat delta i Skype samtalet.
Medan de andra prata, så fick jag skriva, och jag har chattat väldigt mycket med C.
Vet inte hur många timmar, men det tidigaste i MSN fönstret visar 19:48 men
jag vet att jag råka stänga ner det då. Så det var nog ett antal timmar innan
det också. När jag började bli trött så skrev hon att hon skulle skriva ett inlägg
och då tänkte jag okej men då är jag vaken tills det läggs upp. Men som ni ser
på bilden så blev det inte riktigt så. Jag somna men inte så jätte länge.
Men det hindra inte henne att ta ett kort där jag sov så sött ^^
Nu är det iaf dags att sova på riktigt i min egna säng.
Jag citerade hennes pappa och skrev:
”Dröm sött och vakna inte blött” och då sa hon desamma.
                                                            Så jag ska försöka.
                                                                                  Ängel
Untitled-1
                                    04:34

1 kommentar: