MapleStory Finger Point

måndag 10 januari 2011

Grattis på födelsedagen hjärtat. Nu är du inte längre någon tonåring :)

 DSC_9115

Idag kommer födelsedagsbarnet till mig. Och som i det förra inlägget så förklara jag varför
det är rätt viktigt att hon kommer till mig så snarast som möjligt. Det är för att jag glömde
mina hemnycklar hos henne, så idag kommer hon hit efter hon har åkt hem från jobbet
gjort sig lite i ordning. Och sedan tar tåget från Herrljunga till Göteborg och stannar tills
på kvällen *riktigt glad* Skrev ett grattis till henne att hon ska få pussas m.m. med mig.
Så jag gör nog hennes dag fulländad och lyckad.

Vi pratade smått igår om att vi kan ju vila/sova ett par timmar hos mig eftersom hon
inte fick sovit så mycket innan hon åkte iväg till jobbet inatt. Hon låg och läste i en bok
som hon tycker är väldigt spännande tills klockan var ungefär till tolvslaget.

 DSC_9188Denna bilden har jag som bakgrund på mobilen förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar