MapleStory Finger Point

söndag 23 januari 2011

Trist men men..

Flickvännen kom hit i torsdags och åkte hem nu på kvällen från mig.
Hon såg lika nerstämd som vanligt när det var dags för henne att lämna
mig, som är riktigt tråkigt varje gång. Jag tycker det är extremt tråkigt
att få sova själv om man nu har en älskling man bör få hålla om.

Men men..
Det blir säkert så snart att jag åker till henne.
Har sagt det till henne, att det blir iaf innan jag åker till Jönköping.
Annars kommer jag längta sönder mig då jag åker långt bort ifrån
allt som har med min vardag att göra. Men det är ju tur att det finns
mobiler (får försöka hålla den uppladdad).

En rolig sak som jag såg tidigare idag, var att en utav mina bästa vänner
hade kommenterat min blogg om att hon saknar mig. Och när hon hör av
sig så skiner man allt upp. För varken jag eller hon är speciellt duktiga på
att höra av sig till varandra. Men man får också ha lite förståelse över att vi
båda har våra egna liv, och hon har ju en liten nyfödd att ta hand om.

Jag har nu efter Caroline åkte ifrån mig fått kollat på Solsidan och även spelat
lite Obivion. Flickvännen satt 4+ timmar totalt säkert dessa dagarna och spela.
Men det gör ingenting, för jag tyckte det bara var kul att kolla på och även hjälpa
till då det blev svårt. En parantes är att hon skaffade mig så mycket pengar i spelet
att vi fick köpt ett hus och fyllt uppgraderat med möbler och förvaring.

Här har ni huset (videon är tagen från någon random person som spelat in huset C. skaffa).

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig jättedum när mjag inte hör av mig. Men som du redan vet så har jag ju som sagt fullt upp med pojken :) Men du kan ju följa med dagligen på min blogg :) www.kaspersmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. hihihi :D Oblivion! vill spela det massor igen ;D Saknar dig bby <3 om 1tim och 20 min typ ringer doktorn, det har blivit värre nu, jobbigt :( Puss och kram från din C <3<3

    SvaraRadera