MapleStory Finger Point

torsdag 24 februari 2011

Vilken natt… Kommer inte alls vara pigg idag.


Under natten har jag haft det så himla tufft.
Jag var sugen på något att äta och jag gick till en affär, café verksamhet fanns där också.
Och gissa vem som står där? Den berömda ICA tjejen (som jag skrivit om på tidigare inlägg).
Alltså inte någon kändis, men på min blogg är hon känd då jag skrivit mycket om henne.
Hur som helst, vi prata en massa och jag prata med lastbils chaufförer också som var där.
Hon frågade om jag hade någon 4.0 telefon och hängde inte riktigt med, tekniken var lite
för långt fram då hon prata en massa. Hon ville ha mitt nummer eftersom det i dagens
läge var kopplat till Facebook, för hon ville ha kontakt med mig.

Jag vakna nu halv sex på morgonen och kände, vilken jävla dröm egentligen.
Fy i helvete va seg jag är efter allt tjöt med både henne och lastbils chaufförerna.
Så det blir nog en tuff dag, känner mig inte alls utvilad alls för att åka och jobba.

Om drygt tre timmar så åker jag inte spårvagnen till praktikplatsen idag.
Ni kanske undrar varför? Då ska jag allt ta och berätta vilken lyx jag får denna dagen.

Jo det var såhär igår.
Jag pratade en väldigt mycket med kollegan som bor 5minuter promenadväg från mig.
Och han hade frågat mammas kille på krogen att jag kunde ju åka med honom till vårt
jobb så slipper jag åka spårvagnen. Eftersom han är extremt trevlig och snäll och en
härlig arbetskamrat så tackar man såklart ja till en sådan fråga.

DSC03223

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar