MapleStory Finger Point

torsdag 24 februari 2011

Yay! Hemma igen!


Helt freaking slut efter mina timmar idag på ICA.
Och det väntas fler timmar denna veckan, eftersom det är fredag imorgon.
Det har varit tur att jag har jobbat mycket med kollegan Peter, för han är en riktigt härlig snubbe.
Fick lånat en film utav honom också som jag inte har sett innan. Hitman som dem flesta har kollat
på antagligen. Så nu har jag kollat klart den med mamma och broder Victor.

IMAG0297 IMAG0299

Känner mig sliten men ändå överlycklig för att dagen på ICA är över och att jag får sitta ner.
På lunchen åt jag första gången utav varorna ute i butiken. Jag och Peter tog varsin Wrap med
kycklingsmak och den var rätt god, men ganska mycket majonnäs i. Så den var ju ganska mäktig,
men man blev ju iaf redigt mätt på den.

Jag vet inte hur resterande av kvällen blir nu, men jag har två andra filmer att se men kanske väntar
med att se dem tills flickvännen kommer. Fast det kommer vara ganska så smockat schema tror jag.
Eftersom på lördag ska mammas kille och hans två barn, mamma, victor, jag och Caroline åka och
bowla men två timmar innan våran bowling. Så ska vi äta tacos hos mammas kille och då blir vi
hela gänget, ska bli kul att få hitta på något tillsammans. Eftersom vi aldrig gör det typ.

Så det ser jag framemot, fast mest att flickvännen ska komma hit och kramas med mig m.m.
*viskar: Mohaha!*

Gissa vilken låt innan du lyssnar!

Baby, you is the diamond that lasts forever
And I just can't take a single step without you
Baby, to you I'll always be a faithful lover
'Cause my heart can't make a single beat without you

1 kommentar:

  1. Längtar så efter dig! I morgon är det fredag och då går jag upp kl 12 eller 1 ifall jag får ledigt. Ska ringa dom på kontoret i morgon. Hoppas jag får ledigt iaf!

    Ska bli super kul i helgen iaf <3 Älskar dig mega mkt <3

    SvaraRadera