MapleStory Finger Point

fredag 25 februari 2011

Tårar som smakar salt..

Verkligen ingen rolig natt.
Jag har drömt en jävla massa och det har inte varit roliga drömmar precis.
Orolig sömn kan man lugnt säga och det måste ha smittat av mig att Caroline drömt som
hon har gjort. För allt börja med i min dröm att vi började tjafsa och hon slog till mig på kinden.
Jag tittade på henne och såg riktigt besviken ut och vände mig om sakta och var på väg att
gå iväg. Men hon ryckte tag i min arm och skrek en massa på mig.

Tankarna i huvudet om hur det var när man var liten kom upp i huvudet och jag började
gråta. Jag hatar tjafs, gap och skrik och speciellt våld. Men denna dagen fick jag försöka
vara så stark jag bara kunde. Tårarna slutade och jag sa lugnt och sansat till henne:
”Snälla kan du sluta, detta är inte roligt”.

Motfrågan blev “Vad tror du det är för mig då?” och hon fortsatte och veva med armarna.
Jag vakna med att hjärtat slog i tusen och jag var svin trött, så jag försökte somna om och
då hoppades jag på att drömma om något annat. Men det gjorde som så många gånger innan.
Drömmen fortsatte där den slutade sist. Och så blev det 3 gånger (så många gånger jag vakna
inatt för att jag drömde om detta).

Det sista hon gjorde när vi var i varsitt rum var att hon skickade ett SMS till mig.
”Jag orkar inte längre, jag vill göra slut med dig för detta funkar inte. Hoppas du hittar
någon som orkar med någon som dig”. Orden var väldigt hårda och i drömmen fick jag
aldrig reda på vad felet var. Men det kan inte ha varit ett litet fel.

Var så ledsen när jag vakna sista gången när jag läste “Jag orkar inte mer, det är slut mellan oss”.
Förstår inte varför man ska drömma tråkiga saker, men det kanske är för att man ska uppskatta
det man har. Att man inte ska låta dagarna gå utan att man känner sig lyckligt lottad att ha ett
bra och stadigt förhållande, som vi båda tror kommer komma långt med våra mål.

Även om jag har drömt saker som gjorde mig riktigt ledsen, så har jag ändå fått sovit ut.
För igår la jag mig riktigt tidigt om man jämför med tidigare dagar de senaste 3-4 veckorna.
Enligt mobilen började jag prata med Caroline 18:39 & avslutade samtalet efter 1 timma och
29 minuter efteråt. Så strax efter klockan åtta igår somnade jag i sängen som en stock.

Hade klockan på 04:30 som vanligt men börjar inte fören klockan 13:00 så jag flyttade fram
sovtiden hela tiden och tillslut vaknade jag två minuter i sex. Nu kände jag att nu räcker det
med att drömma tråkigt. Plus att jag orkade inte vakna utav att vara ledsen hela tiden.
Så nu sitter jag här och har precis lyssnat klart på en bra version av Eminem och Dr DRE.
I Need A Doctor har äntligen kommit ut i bra kvalité.

1 kommentar:

  1. Vännen då :/ Det är aldrig roligt med negativa drömmar. Jag hoppas att du vid det här laget har lyckats skaka av dig dem och tankarna på de. *kram* finns om du behöver prata!

    SvaraRadera