MapleStory Finger Point

fredag 25 mars 2011

Äntligen en bra dag, det behövdes!


Vaknade utav att björn från arbetsförmedlingen ringde mig.
Tyvärr så missade jag samtalet och fick ringa upp, men han ville nog
inte att samtalet skulle bekosta mig. Så han ringde upp mig efter en stund.
Vi pratade lite och vi fick rett ut det som var oklart i hans öron och jag ska
nu få skickat in två olika aktivitetsstöds lappar på måndag.

Väldigt krångligt men allt löser sig väll snart.
Bara jag får ett jobb så slipper jag hela skiten med papper hit och dit.
Men nog om den tråkiga biten, för idag har vi gjort massa roligt enligt mig.

Jag, Caroline och hennes mamma åkte iväg till Motoristen och åt jätte god
mat och jag tog en kebabtallrik + en dricka. Så tack för god mat flickvännen min.
Sedan tyckte hon att vi skulle lyxa till det eftersom vi inte ska åka till Göteborg imorgon.
För kostnaden för biljetter fram och tillbaks osv skulle vara alldeles för hög tyckte jag
för en dag bara innan hon måste åka hem igen för att arbeta.

Så vi fick åkt iväg till en tapp i Ljung och där fick jag även en stor godispåse och en
god glass. Så hon är alldeles för snäll hela tiden och jag skiner upp som en sol av
lycka och gladhet ^^, Ajuste chips och dipp fick vi köpt också mohaha.

Här är lite kort jag tog påvägen hem.

IMAG0363

IMAG0365

IMAG0369

Nu när vi kom hem igen så såg jag att Malin hade skrivit till mig på facebook och jag fick ett leende.
Blir alltid lika glad när hon hör av sig och undrar hur det står till med mig osv. En vän som bryr sig
verkligen, sådana är värda att sparas på. Apropå något helt annat, från något trevligt till något
annat trevligt. Så blir det snart våfflor med glass och filmen Boys Don’t Cry.

Har varken sett trailer eller vet vad den handlar om. Men titeln på filmen säger en del.
Tycker dock inte det stämmer, för dem som gråter är dem starkaste eftersom dem vågar
visa sina känslor fullt ut. Wannabe starka människor håller allt inne och låssas som ingenting.

Klart slut *pip*

1 kommentar:

  1. kebabTALLRIK? xD inte kebabrulle :O XD ?

    närå skämt åsido :P

    men nice bilder du tog i alla fall =) kram

    SvaraRadera