MapleStory Finger Point

onsdag 16 mars 2011

Fått flera korvar i munnen ;)


Oj va kallt det är ute säger jag bara.
Jag och kvinnan i mitt liv var precis ute på en promenad som tog en timma kanske.
Riktigt skönt men det var så kallt ute att man fick ont i tänderna. Vi fick gått in på ICA
också, där vi fick köpt korvbröd och korv. Så ni förstår nog vad vi ska äta nu strax.
Spagetti och köttfärssås!!!! Nä korv såklart, är ni helt rund i bollen eller? Förvirrad

 

Sådärdå, nu har jag tryckt i mig tre stycken och är mätt och är 184cm.
Nu blir det filmen Fight Club eftersom flickvännen inte har sett den grymma filmen.
Jag åker hem imorgon för jag behöver lämna in lite papper här och där innan fredagen
är slut. Alltså innan fyra då SDN stänger, men nu ska jag inte skriva om när jag ska
åka ifrån flickvännen. Utan nu ska jag njuta lite till med flickvännen.

Jag köpte en Päron Soda, Pringles och Snören med kola smak till mig.
Så lite har vi allt att mumsa i oss. Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag.
Tjo sålänge och visst är jag duktig på att skriva nya inlägg nuförtiden också?
Skriv gärna fler frågor, för snart har jag hundra stycken ställda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar