MapleStory Finger Point

fredag 18 mars 2011

Hemma i Göteborg igen, kom hem igår kväll.


Nu är jag hemma i Göteborg igen och det känns både bra och dåligt.
Jag börjar sakna flickvännen redan innan jag har åkt iväg, för jag vet hur tråkigt
och ensamt det blir. Natten har gått bra ändå, för jag har spenderat mina timmar
vid spelet Heroes of Newerth och ett nytt Facebook spel.

Man startar det ena spelet efter det andra och glömmer av tiden och nu när
jag tittar på klockan är det dags för lite ärenden. Detta ska jag få klarat av
på några timmar. Träna, duscha, äta något, fylla i två papper och lämna
in dem, köpa dricka på systemet till imorgon då det är fest på g, hjälpa
broder Victor att få köpt sin HTC Wildfire, hemgång från teknikmagasinet.
Visst låter det lite? Undra vilken tid jag lägger mig ikväll.. Eftermiddag?

Haft det mega bra hos Caroline iaf.
Och ni som följer mig på Facebook såg nog att jag skulle spela bowling igår.
Det gick jävligt bra båda serierna och det betyder alltså att jag vann, fast bara
överlägset första serien. Ren tur kan jag ju säga, eftersom jag inte är speciellt
bra på att spela bowling. Men man kan ju iaf grunderna på hur man kastar m.m.

Jaja ska sätta fart, fråga mig gärna nått på lådan.
Sist var det Kissie (Alexandra Nilsson) som frågade, men jag har en känsla utav
att det inte var hon. Att det var någon som skrev in hennes namn bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar