MapleStory Finger Point

lördag 19 mars 2011

Vakna med ett ryck och ett hjärta som slog i tusen.


Igår när jag la mig i sängen, så spelade jag lite på mobilen.
Men eftersom jag inte hade sovit något natten tidigare, så är man ganska trött
efter att ha varit vaken ca 48 timmar. Så jag dog ju direkt och spelet var igång hela
natten på mobilen.

Jag vaknade nu precis med ett ryck och trodde klockan var ett eller två typ.
Men klockan är ju knappt 9, några minuter kvar. Och jag ska möta upp flickvännen
som jag ville på tågstationen. Även om det inte behövs, men jag ville själv detta.
Så lite extra snällis kan man allt få vara ibland.

Jag har iaf sovit riktigt skönt men jag hade inte sagt nej till några timmar till.
Förresten när ni sover, är det inte helt underbart att sova naken då?
Visst är det från person till person, men jag älskar det Ler med tungan ute

Hur som helst, så ska jag spela en runda och sedan äta frukost eller nått.
Ska skicka ett SMS till kvinnan min, att jag är vaken och räknar ner tiden iaf.

1 kommentar:

  1. Gällande frågan om det är underbart att sova naken, personligen så beror det på om jag sover ensam eller ej (A)

    SvaraRadera