MapleStory Finger Point

söndag 20 mars 2011

Lite om gårdagen och idag.


Igår var det fest och innan dess fixade jag, Caroline och broder Victor sig i ordning för fest.
Festen var en privatfest som var i mammas killes hus och det var riktigt trevligt.
Man fick även träffat Victors kompis som kom hit innan och tjöta lite osv.
Hon höll oss sällskap en stund när vi åt på Nobellgrillen och jag tog en
200g Cheeseburgare och Caroline en på 150g.

IMG_0268 IMG_0271

På festen blev det mycket dricka för många och jag fick höra en del av min bror som var kvar längre
än vad jag och Caroline var. Och jag köpte med mig 4 cider (2 olika sorter). När jag kom hem igen
hade jag två cider kvar, så den hade jag länge. Men det blir lätt så när man sitter och pratar med
folk, varken jag eller Caroline blev onyktra och det är ju bra. För det finns ju ingen vitts med att bli
helt ur balans även om man kan dricka så man blir lite mer framåt, men det är ju en annan sak.

Den som drack mest av alla tror jag var min bror Victor, som även fick ett fint märke på knogen.
Han skulle förklara hur det gick till då två stycken gick på mig och sedan honom då vi var ute
och skulle visa vägen för en kille till hållplatsen (lång historia). Så han råkade träffa väggen av
misstag och skrapa upp handen så det blödde, lite blodstänk på väggen blev det allt också hihi.
Som tur var, så överlevde han natten och var hemma vid tjugo över fyra om jag inte minns helt
fel. Men då sov jag och Caroline som stockar.

Så vi har allt haft det mega trevligt igår och idag gick hela dagen åt och inget viktigt fick vi gjort.
Bara slappa sedan var det dags för flickvännen att åka till sig igen tråkigt nog. Men jag sa att jag
kunde komma till henne i mitten av veckan eller så, beroende på hur det känns sådär.
Men det är alltid lika jobbigt/tråkigt att säga hejdå, eftersom man vill tillbringa varje
dag tillsammans med henne. Men det blir ett mål som blir i uppfyllelse snart då
flickvännen får napp på lägenhet i Alingsås. Så man får bara hålla tummarna.

Älskar dig till tusen älskling och jag smälter då jag ser ditt fina leende.
Du kan få mig att fälla glädjetårar genom att bara vara i mina tankar.
När du gråter för du hatar för att du måste lämna mig för stunden,
så blir jag ledsen för jag inte kan göra något åt saken. Men vi får
våran tur i livet med att få flytta tillsammans snart, känner det
på mig. Och sedan har vi hela livet tillsammans // Din man

1 kommentar: