MapleStory Finger Point

måndag 21 mars 2011

Sovit bort hela dagen?


Nu är det dags igen för att få skriva av sig lite strunt igen.
Jag har ju inte varit hemma den större delen den sista tiden och det har
varit jätte skönt att få komma bort. Men när man kommer hem igen så finns
det alltid roliga saker att kolla in, som uppdateringar på tex Heroes of Newerth.

Heroes of Newerth 4

Så natten som varit blev det ingen sömn och endast spelande och även facebook
mellan tiderna man väntar för nästa spelrunda på HoN*. Så idag somnade jag nästan
vid datorn för jag ville spela så mycket jag bara kunde typ. Men när jag var som allra tröttast
var klockan två ungefär. Och då gick jag och la mig tills nu (sjutiden).

Funderar på om jag ska äta något gott ute i köket, mamma har ju lagat mat.
Sedan är jag inte så jätte sugen på riktig mat tror jag, utan det kanske blir flingor eller mackor.
Kanske nudlar? Ah jag fixar mig nått sen, ska ge Tim en sak på ett spel bara.
Han ska låna lite saker som han behöver, så jag ska starta om datorn och
logga in på Windows XP eftersom det är där jag har MapleStory.

Sovit som en kung och är antagligen vaken denna natten också.
Ska sätta fart med resterande dagens “To do list”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar