MapleStory Finger Point

onsdag 2 mars 2011

Nu har jag sökt jobbet :D

Kommentar

För några timmar sedan fick jag denna kommentaren och svarade på den så gott jag kunde.
Vet inte om det finns mer att tillägga men så som jag har skrivit är det. Jag får gilla läget med
att inte kunna betala mer. Men får man bara ett jobb så kan man bjuda mer på saker och ting.
Jag vet om jag tänker efter att jag har nämnt att hon betalat för det ena och det andra, men vi
försöker dela upp det så jämt det bara går.

Jag svarar på alla frågor även om alla frågor kanske är helt onödiga att svara på.
Men attityden på kommentaren var i negativform anser jag, så någon tycker antagligen det
är fel att Caroline gillar att överraska mig med saker. Eller hjälpa till pengamässigt för saker.

Apropå pengar, så har jag fortfarande inte fått några pengar från aktivitetsstödet.
Så nu ligger jag ganska illa till, dock så är det “bara” ungefär 200kr som dras från
mitt konto nu dem kommande dagarna tror jag. Eller om det är 140~ ah sak samma.
Har ungefär 200-300 att leva på tills nya pengar kommer in, och det hoppas jag är snart.

Jag har precis sökt ett jobb som endast arbetsförmedlingens handläggare får tillgång till.
Och jobbet finns inte utplacerat på platsbanken. Min SIUS sa att får jag bara in foten så
blir det raka vägen med lön och allt. Men att först blir det väldigt kort praktiktid så jag
kommer in i det hela. Så nu har dem ett CV, personligt brev och ett kort på mig där
jag är rätt så neutral och glad. Dock väldigt mörk bild men sak samma, det var bara
ett plus i kanten tänkte jag.

Lite negativt inlägg? Jag känner lite så med tanke på kommentaren.
Men idag är det onsdag och jag har gått hela morgonen och tänkt att det är torsdag.
Jag får stå ut lite till med ICA praktiken, för den är verkligen ingen rolig arbetsplats.
Bit i och gå vidare ;)

 

För övrigt så hoppas jag min flickvän mår lite bättre sen nu efter hon har fått sovit.
Hon hade lite problem med andningen tidigare. Så massa pussar på dig så hörs
vi sen <3

1 kommentar:

  1. Jag överraskar dig för att jag vill, känns inte alls konstigt. Det får jag igen då du har jobb vettu ;) haha skämt och sido. Men att betala när jag har lön osv känns bara bra. Jag har ju pengar till det! :) Älskar dig <3

    SvaraRadera