MapleStory Finger Point

onsdag 27 april 2011

Dagens uppdatering om natten bl.a ;)


Ni som följer mig på facebook vet redan detta men jag ska ta och skriva ut lite här
på bloggen för er som inte har mig där. Kanske lite mer i detaljerat format här på bloggen också.

IMAG0471

Jag gick och la mig tidigt igår för dagen var lång och rätt kämpig med utdelning av CV i de olika
butikerna här runtom i Alingsås. Sedan gjorde jag mat som uppskattades av flickvännen, så där
blev man glad att det passade. Ska göra idag också var det tänkt men vi får se hur dagen slutar.

Jag somnade strax innan klockan sex igår och fick sovit till klockan 01:00 då flickvännen begav
sig iväg till sitt arbete för att sedan dela ut tidningar med jobbilen. Själv sov jag vidare till 3 ungefär
och tog mig min långa promenad på hela två minuter till det distriktet jag skulle prova på nu framöver.

Träffade en trevlig tjej som höll på att packa i ordning högarna med tidningar som skulle upp på
vagnen. Vi pratade lite undertiden vi delade ut tidningar och hon var trevlig. Jag tyckte inte just det
passet var speciellt jobbigt och tänkte mer “nästa uppgång, vilken tidning är det denna gången?”.
Så det gick prima, förutom att jag la en tidning fel så en person fick bli utan, shit happends.
Sedan var det ombygge i 3 utav uppgångarna, så dem hade inget lyse i uppgångarna och därmed
var det mega svårt att läsa deras namn på dörrarna och på bladet jag hade i handen.

Hur som helst gick det rätt snabbt och jag gick som sagt min promenad på 2minuter hem igen.
Sedan satte jag mig vid facebook och kollade om jag hade missat något intressant under nattens
gång, men inget hade hänt sedan sist. Efter en stund så vaknade Caroline till men riktigt så var det
inte, hon låg och väntade tills jag skulle lägga mig bredvid henne för att sova, men jag var ju pigg!

Så det slutade med en snabb frukost och ut och promenera runt sjön. Så ni kan ju gissa om mina
ben är trötta vid detta laget. Jag frös lite men vi joggade en bit av rundan så jag fick upp värmen igen.

Jag känner mig duktig och hälsosam och det gör att jag känner mig glad och lycklig så som jag lever.
Finns inget bättre än att dela dagen med min älskling Caroline. Löv jo <3

Nu ska jag nog ta ett varmt bad eller om jag väntar lite för jag känner mig lite dizzy .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar