MapleStory Finger Point

torsdag 9 juni 2011

Dagens inlägg.


Snart dags för läggdags eftersom man ska upp igen klockan fyra.
Men imorgon går jag en timma tidigare än vanligt vis (vi går kvart i tre på fredagar från jobbet).
Så imorgon kommer det bli härligt att få komma hem tidigare. Jag besökte även försäkringskassan
idag för att lämna in sista aktivitetsstöd lappen då jag praktiserade på secondhand butiken för ett
par veckor sedan. Så ni är det klart och nu är det bara en sista inlämning till soc. så klarar jag
mig fint på den kommande lönen som kommer senare.

Jag fick en påskrift att jag praktiserat där från 12 maj till 29nde maj på plats, så jag fick ju träffat
min butikschef som ofrivilligt blivit känd genom sin man. Hon stod med i tidningen idag så hon var
inte riktigt glad idag, men hon sken som en sol iaf när hon såg att jag kom på besök.

Jag känner mig duktig som gjort så mycket idag.
Det jag ska göra innan jag ska lägga mig är att mumsa i mig lite godis, kvällsmat, duscha osv.
Sedan är det dags för att gå och lägga sig vid åtta tiden. Jag tycker veckan har gått väldigt snabbt
men det är nog bara för att veckan har varit kort (jobbar inte på röda dagar som t.ex i måndags).

DSC01294

En sak jag inte har skrivit ut på bloggen tidigare är att jag åkte iväg förra veckan hem till min
halvsyster (fast jag ser henne som min riktiga syster). Där träffade jag även min plastmamma
som jag inte träffat på flera år pga min så kallade pappa alltid varit i hennes närhet.

Jag blev överlycklig över att få se dem igen och nu kan man börja ha kontakt igen äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar