MapleStory Finger Point

söndag 12 juni 2011

Pizzabutik Kvarnen + kort på mig från 2008


Nu var det ett par dar sedan jag bloggade och jag har bara njutit av ledigheten till max.
Igår var vi ute och åt pizza och idag tar vi en repris på pizzerian Kvarnen där dem gör en
riktigt god pizza vid namnet Husets Special (kebabpizza). Caroline testade en sallad igår
för att hon längtat efter att få äta sallad ett bra tag. Kycklingsalladen var riktigt god sa hon,
så hon ska ta en sådan idag också blev det sagt. Vi ska snart gå dit efter hon har sett klart
på en film. Själv kollar jag datorn lite till innan det blir läggdags (ca kl åtta är det tänkt för min del).

entre_ny

Idag har vi varit duktiga och tvättat en hel del (4 maskiner) så vi har haft fullt upp sedan klockan
ett då våran tvättid började. Dagen har gått väldigt snabbt och jag längtar tills kommande helg, då
Potatisfestivalen 2011 börjar. Vi såg i Alingsås Tidningen att det börjar redan på torsdag och slutar
på söndagen.

Jag hade tänkt åka till Jönköping denna kommande helgen, men så påminde kvinnan i mitt liv
att nu till helgen är det ju festivalen jag ville på. Så min resa får vänta lite tråkigt nog. Mina försök
för att få tag i folket i Jönköping blev inte riktigt så bra, men Malin var snabb på att svara och sa
att jag alltid är välkommen och hon är ledig vilken helg som helst. Så det känns skönt att det finns
plats för mig i hennes liv för att umgås.

Även om jag bara har träffat Malin en helg, så känns det ändå som jag har känt henne länge.
Jag har skrivit tidigare om hur stolt jag är över henne att hon har vänt på sitt liv totalt och allt
bara blir bättre och bättre. Sånt gör än glad, men man blir starkare för varje hinder i livet man får.

DSC04554

Har ni sett mig i långt hår? Detta kortet var taget 2008-06-26.

1 kommentar:

  1. Sandra & Novalie12 juni 2011 kl. 19:33

    Jag minns dig mycket väl i långt hår, så såg du ut på den tiden vi lärde känna varandra :) Alltid lika snygg! Kramar från oss i Västerås :)

    SvaraRadera