MapleStory Finger Point

måndag 20 juni 2011

Min sk pappa som ljuger på facebook.


Precis blivit smått irriterad över att min sk pappa ljuger ihop saker på sin facebook.
Jag såg precis att han hade skrivit såhär i sin logg:

“Pratat med mina goa pojkar som blivit vuxna. Väntar bara att bli uppringd av min älskade livskamrat.”

Har varken skrivit eller pratat med honom, så jag förstår inte varför han ska ljuga.
Han har då inte flera söner mig än mig och min bror. Sedan hade han laddat upp ett kort på mig,
Victor (min bror), extrasyster och extramamman man delade sitt liv med varje dag då man var liten.
Funderade på att vafan lägger han upp kort på mig på internet? Ingen ska ladda upp kort på mig om
jag inte vill. Det är en sak om det är vänner som laddar upp korten, men nu är det han som jag avskyr.
Polisanmäla eller inte? Hmm.. Man kan ju göra det vad jag vet, men frågan är om det är värt tiden
och orket att ge honom flera upplysningar på honom än han säkerligen redan har.

Tänkte tidigare idag faktiskt när jag stod och pratade med en hyresgäst i en tvättstuga
som jag städade. Om att jag faktiskt önskar att han sätts dit och åker in i fängelse, jag hoppas
verkligen att han får något iaf. Och när det nu blir, man kan ju bara hoppas att man har turen med sig.
Och han att har oturen med sig, det som glädjer mig är att han står ensam kvar utan några som
verkligen bryr sig. Alla lämnar honom och det betyder bara en sak. Problemet ligger hos honom.
Undra om han någonsin kommer förstå det med denna statistiken han har fått med sitt liv.

Ah vem bryr sig, jag vill bara att han ska lägga ner att ljuga och försöka kläcka ur sig saker som
inte stämmer. Jaja nu ska jag spela lite innan jag ska sova. Ska förresten på en Grundutbildning
i städning imorgon och på onsdag så jag får papper på att jag har fått en kurs och att jag nu snart
då har papper på att jag kan sånt. Bra om jag söker andra jobb bl.a

Jaja morr på denna dagen, fast ändå massa bra med denna dagen (flickvännen är ju en ängel).
Löv U väry mutch Mona Caroline Sjöberg! Haha, undra om jag fick skriva ut hela hennes namn ^^

1 kommentar:

  1. Jadå bby, klart du får skriva ut hela mitt namn :P Finns inget fult namn där inte :)Löv jo too, mer än du kan ana <3 Puss

    SvaraRadera