MapleStory Finger Point

torsdag 7 juli 2011

Börjar bli sjuk?

Idag var det inte alls mycket att göra och en utav oss i gruppen hade feber. Så han sa att vi kunde ta resten imorgon. Då har vi alltså 4 höghus plus 4 tvättstugor imorgon bara.

Verkar som att jag får reda på om jag ska jobba på ett annat område nästa vecka. Men jag hoppas på att jag får stanna.

Förut när jag åt mat gjorde det ont att svälja och mina mandlar är ömma. Tror jag har åkt på någon skit nu. I tinningen pulserar det i ådrorna och nu börjar jag få små ont i hela kroppen. Blir irriterad när man måste bli sjuk och måste stanna hemma. Detta kommer säkerligen hålla i sig.. Ja men eftersom jag har sådan otur, så ska jag skriva av mig lite.

Helvetes jävla skit murf!
(Ingen aning vad murf är för något haha).
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar