MapleStory Finger Point

onsdag 6 juli 2011

Tråkiga nyheter..

Två tråkiga nyheter finns med på detta inlägget. Det första jag tar upp nu får bli det jag precis fick reda på här på jobbet.

Igår hände det en olycka på Backaplan och en anställd blev påkörd. Jag har aldrig träffat människan men nu är det en man kort på den arbetsplatsen. Jag verkas kunna användas som reserv så jag kanske kommer förflyttas till en ny arbetsplats.

Jag som fått ett eget skåp och gjort mitt bästa och kommit in i arbetsgruppen med kollegorna. Och nu kanske blir omplacerad, som innebär nya kollegor, nya arbetsplatser, säkert kommentarer om hur man städar eftersom alla lär ut på olika sett. Sedan hoppas jag kommer funka ihop med dem, de kanske inte alls gillar mig för de har personliga hinder/handikapp.

Tråkig nyhet men jag får väll gilla läget (har pratat med chefen för säkerhets skull).

Andra saken är att polisanmälan på min sk pappa har dragits tillbaks. Blev riktigt besviken eftersom han inte borde skingra sig undan detta. Han har lyckats ännu engång till sin fördel. Hoppas det slår hårt när hans tur äntligen vänder. Önskar han hade fått sitt straff för att ha misshandlat så många genom åren. Sigh!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar