MapleStory Finger Point

lördag 11 februari 2012

Woho!

Dagen har varit kämpig och jag kom iväg till Ullared efter 4 timmars sömn ungefär.
Vi åkte först och hämta upp min mamma och sedan blev det att åka vidare till Gekås
för att handla och det blev en del även om jag trodde tvärtom.

YoMan

Jag fick iaf ihop två t-shirts, fliströja (inte min grej men kan vara skönt att ha), mössa
och en keps som är tänkt att jag ska ha i Thailand för att skydda mitt dyrbara hövve <3
Sen var det säkert något mer men jag orkar inte gå igenom allt, fick förresten en t-shirt
från min sambos mamma som precis kommit tillbaks från Thailand. Så nu lånar vi inte
hennes bil längre och livet blir som vanligt igen hehe. Jaja ska spela lite i min nya kepa
och min snygga t-shirt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar