MapleStory Finger Point

lördag 22 november 2014

Biodags! – Version 14.11.22

Om ett par timmar blir det att gå på efterlängtade filmen “The Hunger Games: Mockingjay – Part 1”.
Både jag och Caroline älskar att gå på bio och vi ser stora filmer på bio, annars väntar vi tills dem
kommer ut. Biobesök är något vi ser som något speciellt och roligt att göra och därför kan man festa
till det någon gång ibland. Något år gick vi nog en gång i månaden i snitt på ett år om jag inte minns fel.

Nu är det ungefär fem dagar kvar tills jag ska på mötet och jag tycker det är jätte spännande.
Jag ser verkligen framemot att få besöka den blivande arbetsplatsen om det nu händer på onsdag.
Även om jag tycker det låter rätt dumt med två timmar per dag, men måste inse att detta är för att
se hur mycket jag orkar. Så jag får köra mitt bästa men inte köra på så det blir dumt med att öka
min smärta som jag skrivit tidigare. Jaja ska njuta av dessa dagarna tills dess och se till att göra saker
jag tycker är roligt och en rolig grej är numera PTR (Public Test Realm) servern på Diablo 3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar