MapleStory Finger Point

torsdag 20 november 2014

Slapp dag – Version 14.11.20

Jag tror jag har vänt på dygnet lite för jag fick en Skype-kontakt att gilla det online spelet
jag tillbringar lite tid till varje vecka. Så jag tror jag somna strax innan 9 tiden på morgonen
och sen gick vi upp vid två eller nått. Vi åkte iväg för att köpa pizza sen var jag så himla trött
så vi båda gick och la oss och somna om igen (trist när det blir mörkt så snabbt ute också!).
Sen när vi vakna så undrade Caroline om jag ens har tänkt att sitta vid datorn för jag har inte
suttit där något alls idag och jag sa kanske men ändrade mig till senare.

Diablo_II_10_Year_Anniversary_small

Så nu sitter jag här och funderar lite på om jag ska testa PTR versionen på Diablo III men
dem har gjort det alldeles för lätt nu. Så Torment 6 är alldeles för lätt, känns som att man
spelar normal mode. Och ancient items (med guldram) är endast en grej som är ny som
visar att man fått en item med bra rolls inget annat. Känns som dem borde slängt in mer
content men det kommer en ny bounty del iaf som är väldigt nice! Dem har tagit tillbaks
en del ifrån Diablo 2 som jag tyckte var en utav dem bästa akterna i spelet.
Barbarian staden som blev invaderad av Baal, det som finns kvar nu är endast gravar
och fällor för att deras släkte ska vara ifred från demoner som fortfarande stryker omkring
i området. Dock är man ju själv där och får vara försiktig men det ska bli kul att få testa
det så småning om.

Jag har också tänkt att avslöja min nya hobby snart.
Glömde av en sak som gör att jag skulle kunna smått börja med det om några månader.
Så det blir nog att jag avslöjar mig och berättar vad det är och vad det innebär. Det finns
en anledning till varför jag inte skriver ut det, för då hade det säkerligen skapat mycket
irritation från vissa personer och därför är det bättre att vänta med min hobby så dem
inte får fel bild utav det hela. Allt kommer förklara sig när jag avslöjar vad det är och
varför jag har väntat, så fortsätt läsa min blogg så kommer ni se varför.

Vet att jag har en del läsare nu dagligen igen så det är nice.
Har ju börjat köra lite mer seriöst med bloggen och det känns rätt skönt.
Jag närmar mig mer och mer för varje dag som går mot 100 läsare per dag och
jag minns när jag hade ungefär 300 per dag. Fy det var lite kul med all feedback
på vad man skrivit vare sig det var negativt eller positivt, vissa kommentarer gör
att man tänker till. Tex om man tänker ensidigt om en sak som det finns flera
aspekter att se det hela osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar