MapleStory Finger Point

torsdag 13 november 2014

Smärta! – Version 14.11.13

Igår (onsdag) vakna jag med en jävla smärta i ryggen och då har jag tagit det lugnt den sista tiden.
Men det stoppade inte mig då Caroline hade tänkt att jag skulle ut och gå med mina stavar medan
hon höll Max i kopplet. Sa att jag kunde gå med på att gå ut på en timmas promenad bara jag får
Voltaren på ryggen men jag var gråtfärdig då vi gick. Fick ta och lägga mig på soffan med engång
vi kom innanför dörren och Caroline ordna till lite god mat sen var jag okej igen.

Jag har funderat mycket dem sista dagarna på hur mycket tid jag lägger på spel egentligen.
Och det är extremt lite jämfört med förut, jag tittar på YouTube klipp en del, kollar min mail
och kollar facebook sen är jag klar för dagen. Men det kan bero på att jag väntar in en del
nya saker som kommer snart till PC. Diablo 3 Season 2, nya GTA till PC i Januari och
expansionen till SWTOR (StarWars the old Republic).

10550178_873476299353025_2976097946974546241_o

Jag har denna natten återskapat vårat hem i Minecraft för skojskull och det blev rätt bra.
Idéen kom från att mina tittare på twitch och på min YouTube kanal velat se hur vi har det
här hemma, eftersom dem följt med sedan våran första lägenhet. Men vi köpte ju en lägenhet
i Maj förra året så vi har ju inte bott här så länge ännu och inte fått i ordning allt eftersom vi
betalar/betalt mängder tillbaks på våra lån. Men vi har betat av mängder av det och snart
kommer vi få det mycket härligare med mer pengar över till att unna oss saker (mer än
vad vi gör redan). För vi (iaf jag) mår dåligt utav att inte kunna köpa vad vi vill när vi
vill, utan att vi har samlat på oss lån (inga dumma lån ändå) som vi betalar tillbaks
ganska hårt och snabbt. Därmed blir det inte mycket kvar till nöjen i den
utsträckningen vi hade velat. Men man ska ju inte klaga om man
summerar vad man gjort på typ 2½ år egentligen.

Senare idag blir det att dammsuga och köra en maskin tvätt (inget jag ser framemot).
Hoppas jag inte har sådan smärta sen när jag vaknar som jag hade igår för då blir denna
dagen till att sova bort smärtan eller lägga mig på spikmattan och det är mindre roligt att
spendera tiden på. Nu blir det att hoppa in i duschen snabbt innan sällskapet lämnar
duschen och sen nana. Hoppas ni har det bra iaf för jag har det relativt okej trotts
huvudvärk och ryggsmärta Ler med tungan ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar