MapleStory Finger Point

fredag 5 december 2014

Sista arbetsdagen på veckan – Version 14.12.05

Det är nu äntligen fredag och det är fortfarande 2 timmar per dag som jag jobbar.
I onsdags när jag jobbade sist (är ju ledig torsdagar) var det ganska struligt i onödan
kan man säga, en började gråta när det inte riktigt fanns en anledning till det.
Denna personen kanske hade det lite jobbigare den dagen eller något men våran andra
kollega var inte förvånad, hon var bara irriterad på henne. Jag uppmuntrade henne till att
inte oroa sig i onödan och att man gör så gott man kan men det hjälpte inte ett dugg.

Hoppas det går lite bättre idag för annars är det väldigt konstig arbetsmiljö, vet inte om
jag orkar med den stressen man får av kollegan och även att få vara med om att tårar spills
titt som tätt. Jaja hur som helst ska jag gå om 29 minuter och då borde jag nog hinna till
terminalen på 25 minuter. Sist hade jag räknat på att 15 minuter räckte, men jag fick ju
springa och jag var HELT jävla körd efteråt och jag svettades som ett as.
Resulterade till att jag fick lite feber igår och hade as ont i benen (vet inte varför, kändes
som jag hade blåmärke från lår till smalben).

Screenshot_2014-12-04_15_08_18_089050

Nog om arbete nu, över till något som jag har väldigt roligt med.
Jag och min spelkompis Abbe kör på som in i helvete och utforskar som fan och tar achievements osv.
Inget ni andra förstår som inte spelar kanske men vi har otroligt kul, detta området och grejerna vi gör
just nu är nytt sedan i Tisdags. Sista tiden igår testade vi PvP och det var riktigt kul att jag blivit så
mycket starkare efter den nya uppdateringen och jag kan säga att PvP är nog faktiskt lite roligare
nu när striderna går ännu snabbare. Hörde från Abbe att striderna ska vara lite långsammare och
kanske inte att man kan dö så snabbt och det kan jag nog förstå för man dör ganska snabbt emot
vissa klasser i spelet. Men jag ägde igår och klarade till och med en Arena där 4 pers fokuserade
på att ta ner mig först, men där stod jag levandes kvar i slutändan. Nä jag har så himla kul och
det behövs för att jag ska hålla humöret uppe.

Idag ska jag göra mina daily quests (helst med Abbe) och sedan blir det en jävla massa PvP,
får se om jag kommer köra Ranked PvP senare men är fortfarande lite halv kass eftersom
dem gjorde om så mycket. Jaja ska sätta igång och göra mig i ordning så jag är redo för att
gå till jobbet. Tack för denna veckan och hoppas eran sista fredag blir härlig om ni nu jobbar
vardagar, hur som helst vi “ses”.

PS:
Juste glömt skriva till er som följer mig på bloggen, att på måndag ska jag till sjukgymnast!
Finally, ska jag få komma igång med att få träna någon gång i veckan så jag kan “stärka upp
kroppen, så jag klarar mig längre”. Jo visst om det ändå blev så bra som det låter…

- Öh öh öh! Negativ! Du var negativ där! : O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar