MapleStory Finger Point

måndag 25 januari 2016

Du är det som betyder – Version 16.01.25



Jag har nu kommit hem från Emma som bor i Trollhättan och som jag även har nämnt
i min blogg tidigare. Tjejen som betyder såpass mycket att man blir tokig, hon är i mina
tankar hela tiden och det får mitt hjärta att le. "You make me complete".

Nu i helgen fick jag en fråga om jag saknar mitt ex, men hon är inte i mina tankar längre.
Jag släppte ju henne för länge sedan och inga saknad alls på det sättet. Men man skildes
ju inte som ovänner och därför undrar man ju såklart hur det går för henne osv.
Inte för att man är nyfiken, utan för att hon betydde ju mycket för mig under
dem åren man var tillsammans och det slutade ju rätt av sådär.

Dem jag går runt och saknar i mitt liv är 3 personer i mitt liv till och från.
Min härliga morfar, min mamma och min goa Emma och även min son Max.
Hur som helst har jag iallafall gått vidare och jag mår jätte bra, det känns härligt
att allt bara flyter på.

Apropå att sakna någon så satte den känslan igång direkt efter jag fick kramat om
Emma en sista gång nu på morgonen. Hon gick iväg till sitt jobb och jag satte mig
på bussen mot Skara för att byta till bussen till Falköping. Det känns ändå bra för
nu stannade jag en extra natt och om hon inte har planer för helgen med
jobbarkompisarna. Så dröjer det ju inte allt för länge innan jag får
vara med henne igen.


Något jag är lite knäpp med är att jag kan bara börja le eller skratta lite smått när
jag är med Emma för jag tycker det känns så himla rätt med henne. Asså jag trivs
med hennes närhet och det känns bara så bra helt enkelt. Jag har alltid skrivit
mestadels tråkigheter och inte highlight:at dem bra delarna i livet speciellt mycket.
Så jag tänkte jag kunde försöka få ner allt i ett bra inlägg. Det känns för övrigt väldigt
skönt att få börjat blogga igen så man får ur sig en massa och det blir lite att bollar med
sina tankar med sig själv när man ser vad man skriver osv.

Just nu önskar jag det var sommar så man kunde hitta på lite mer saker ute.
Nu är det slask, isgator och en hel del hård tråkig snö kvar här i Falköping och jag
hade velat göra så många äventyr och utflykter. Om jag inte minns fel så berättade
det för Emma nu i helgen och vi kom in på hur härligt det hade varit att åka till ett
varmt land och bara softa och äta gott. Jag har ju såklart rekommenderat Thailand
och hur billigt det är där nere för dem fickpengarna man tar med sig ner dit.
Så vi sa det att vi båda ska spara pengar så åker vi ihop ner dit :D
Ser framemot att få åka ner dit ännu engång och även visa Emma hur härligt och
skönt det är där nere. Så jag ska lägga undan pengar till det semestermålet med henne.

Som ni hör (läser egentligen dåva) går det väldigt bra mellan oss och känns fortfarande
pirr i kroppen av hennes pussar och kramar. Så himla glad att jag fått träffat henne som
ni förstår. Det bästa sättet för mig att förklara hur glad hon gjort mig är att jag skulle
kunna dansa här hemma och då gillar jag inte att dansa haha. Man blir ju helt sprallig
och drömmer sig bort när man tittar på henne.

Nä det blir lite långt nu, får avsluta så jag inte påbörjar en bibel med 539 sidor.
Ha det insane bra nu alla härliga människor, för det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar