MapleStory Finger Point

tisdag 12 januari 2016

Gjort nytta idag igen! – Version 16.01.12

Jag somnade närmare halv fem på morgonen för jag var uppe
och pyssla och fastna vid alla dessa roliga YouTube klipp som
finns där ute. Min bror var med i denna videon som jag fick lagt
ut igår på min kanal om ni vill kika :)


Det blir lite roligare då min bror är med i mina videos eftersom då
har man någon att skoja med och vara lite flummig. Annars är jag
väldigt seriös och allvarlig kanske och har en mer neutral ton i alla
mina klipp där jag är själv. Så det är roligt med lite variation på hur
mina videos ser ut.

Vi har ju även gjort Bean Boozled Challenge tillsammans!
Kan länka den också ifall ni har missat den :D





Och sedan våran spelserie då vi spelar Minecraft tillsammans med regeln
med att inte vara uppe på ytan. Utan bara under marken och vi utgår ifrån
ett berg som vi gröper ur. Kan länka det första avsnittet så får du bestämma
själva om ni vill se fortsättningen, inte alla som gillar spel videos men vanliga
videos eller challenges är ju kul att titta på :D




Men hur som helst!
Jag var riktigt seg när jag vakna strax innan tolv och bestämde mig
för att skriva till Emma. Påminde henne om att felanmäla hennes spis
men hon såg inte mitt meddelande fören hon var påväg hem.
Dock så skrev hon att det var snällt av mig att påminna henne.

Sedan satte jag mig vid datorn en stund innan jag satte igång att träna.
Jag åt min frukost som lunch istället och det blev 3 ägg, sedan var det
dags för mig att börja promenera mot vårdcentralen och jag spelade
in samtidigt. När jag väl kom hem visade jag ännu engång min griffel-
vägg och bad er som är prenumeranter på min YouTube kanal att
kommentera om ni vill vara med på den. Har samma stil med
namninsamling i min spelserie som jag har 52 avsnitt utav ute nu :D

Hade tänkt handlat idag men det blev inte så eftersom jag var väldigt
trött efter min promenad på 40-50 minuter och lite kö på vårdcentralen.
Jag har inte någon mat hemma så jag hade behövt handlat på ICA eller
något, men jag orkade inte det hellre. Så när jag väl kom hem och fixa
i ordning lite mat så pratade jag med tjejen man har kärat ner sig i totalt
medan jag fixa i ordning maten och käka den samtidigt som vi prata i
telefon. Blir så himla glad utav att höra hennes röst och saknar henne
med engång, fast det är ju bra att sakna någon så det känns extra
speciellt när man väl ses sen.

Jag och min bror har väntat ungefär 4-5 månader på att Diablo 3's
nya säsong ska börja och nu på fredag så öppnas portarna för säsong 5!
Så denna helgen blir det inte att träffa Emma tråkigt nog, men vi har
ändå spenderat 4 helger irad nu så det borde kännas rätt okej ändå med
att få längta lite längre efter en träff igen. Det är dock lite jobbigare
ibörjan när man är såpass kär som man är, att tycka att det är okej.

Spel går aldrig före relationer men eftersom jag bestämt med Victor
sedan flera månader tillbaks att vi ska spela in första dagen ihop då
det går live. Så känns det lite som jag sviker min bror om jag hade
skitit i det, sedan vill jag ju båda delarna. Får jag bara spelat då det
är som allra nytt så är det färdigt sen, det är ett spel man spelar när
man har lust och inte på speciella tider osv. Så får jag denna helgen
så är det lugnt sen :P

Emma har tidigare varit tillsammans med en spelnörd som jag varit
tidigare, så hon har lite förståelse som tur är för att man vill gärna
spela då det är nytt och precis kommit ut. Så jag behöver inte känna
att hon tycker jag är knäpp som väljer "spel före henne" för så är det
ju inte, hade lätt valt bort att spela med min bror för att vara med den
jag tycker om såpass mycket. Men eftersom hon har förståelse och jag
pratat med min bror om detta såpass länge, så vill jag ju detta.
Nä ska inte babbla om detta mera! :P


Hur som helst!
Vet inte om jag nämnde det tidigare men Emma är väldigt speciell
om man jämför vilka relationer jag haft tidigare. Hon är sprallig, busig,
skrattar ofta, flummig och väldigt framåt och vill hitta på saker och
kommer med idéer på vad man kan hitta på osv. Det blir lätt nu att jag
kanske skriver "minus-tecken" på dem jag varit med tidigare men nu
vet jag ju vad jag söker hos en tjej och detta är en helt klar förbättring
på vad jag gillar och vill ha. Jag vill ha Emma och den saken är klar!
Hon är sååå snäll och go, hade velat bli hennes siamesisk tvilling :P
Nä men jag hoppas jag fått er att förstå att jag tänker gå all-in på
att det blir jag och hon sedan hoppas jag att det fortsätter i denna
stilen som det gjort hittills.

Jag känner att jag vill göra en massa med henne också eftersom hon
gärna vill hitta på saker men nu är det ju vinter så det blir lite jobbigare
att hitta på saker just nu. Men tänk er att bara ta med en filt och lägga sig
ute på någon gräsmatta och ha med lite fika och bara chilla med lite musik
också. Eller ta sig till någon strand och grilla lite på förkvällen och kanske
försöka få ihop ett gäng, eller varför inte resa ihop någonstans? :D
Ah finns mängder med tankar som åker runt och det finns inget stopp riktigt!
Jag mår så himla bra just nu och jag tror det handlar om att jag är nykär och
även att alla andra kategorier funkar som dem ska och allt bara ordnar upp
sig men jag är ju också duktig på att ta tag i saker om det får vara i min takt.

Jaja ska inte skriva mera, kände för att få ur mig en massa bara :D
Är det något så kommentera gärna här på bloggen eller i ett utav
mina youtube klipp. Hade varit roligt att göra en Q&A video om
jag får ihop tillräckligt med frågor, men jag behöver nog lite mer
läsare igen på bloggen/tittare på min youtube kanal innan jag
får ihop tillräckligt med frågor som jag kan besvara.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar